This vecka in english, but different..

ONSDAG : Jobba till 15.30 sedan blir det till att fixa lite städ grejer inför morgondagen, senare under kvällen kan det mycket väl bli fotboll med Champions League. Där Rosenborg mycket gärna får besegra Chelsea, endast för att min vapendragare Hagström håller på dem.

TORSDAG: Jobba som vanligt sedan ska jag inspektera min mors lägenhet som nu ska säljas, en tjej vid namn susanne skall flyttstäda den =) Det klarar hon som en dans, en sån kvart i två dans.

FREDAG: mmmm precis, jobba tills jag slutar sedan kan det mycket väl bli en fika. Kvällen ägnas åt fotbollsträning och sedan lite tv mys om jag själv får bestämma..

LÖRDAG: En mycket trevlig dag står för porten med en heldags avslutning med Sportklubben, tennis och bad i en salig blandning. Prisutdelning och mat skall också vara inbokat, kvällen avslutas med all säkerhet på stadshotellet med egen lounge ?!

SÖNDAG : 10.00 - 11.35 har jag bokat in lite ångest ! " Ångest vad fan är det, ä en dum i huvve då eller " kommentar från S.Cosic under en träning i augusti .. Tänkvärt ?! njaaa.  Sedan skall jag visa min mors lägenhet som skall säljas, hoppas det går bra...

Lova mig att du har en trevlig vecka, det skall jag försöka med.
Inte säkert att jag lyckas, men man måste ju försöka !! 
Bye

Kommentarer
Postat av: Haga

Chelsea är formsvaga just nu men dom får faen svårt att få stryk mot ett lag som dom inte ens möter för aftonen. Men känner jag Avrams grabbar rätt så kommer dom väl göra ett försök i alla fall.

2007-10-24 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0